Manon
Vraag:
Goedeavond
Ik had even een vraag. 2 weken geleden heb ik een auto gehuurd bij goldcar in de terminal. Voor 139€ met verzekering. Eenmaal bij aankomst moest ik nog eens 250€ betalen waarvan ik erna 100€ zou terug krijgen gestort. Is dat bij jullie ook? Dat het niet dat bedrag is wat hij aangeeft?
Antwoord:
Goedenavond Manon,
Naar aanleiding van onderstaande vraag ….. Dit is bij ons absoluut niet het geval.
Helaas krijgen wij veel klachten van mensen die bij Goldcar huren. Ze doen vooraf overkomen alsof je goedkoop huurt, maar eenmaal op het vliegveld, komt er van alles bij. Dit noem ik echt misleiding. En …… niet te vergeten dat je in sommige gevallen 1 uur tot 1 ½ uur staat te wachten voordat je aan de beurt bent.
Bij ons gaat het anders.. op onze website bij autoverhuur , zie www.mijntipsibiza.nl/autoverhuur kun je precies zien bij het invullen wat je kwijt bent. Gewoon eerlijk wat je moet betalen. Het voordeel is dat je vooraf al je gegevens hebt gestuurd, dus je contract is klaar , je haalt je auto op, zet een handtekening en binnen 10 minuten zit je in je auto op weg naar je vakantiebestemming.
Soms sturen mensen ons een mail, omdat ze dit een beetje moeilijk vinden via de website, met aankomst datum en vertrekdatum + tijden en sturen we een vrijblijvende offerte.
Wij krijgen erg veel complimenten over onze werkwijze.
Nogmaals ,…… bij diverse autoverhuurbedrijven, waaronder degene die jullie 2 weken geleden gehad hebben, wordt je vals voorgelicht.
Ik hoop dat ik duidelijk ben geweest.
Met vriendelijke groeten,
Clemens van Bracht